Style Selector
Layout Style
Boxed Background Patterns
Boxed Background Images
Color Scheme

PRZEDSZKOLE – KADRA

PRZEDSZKOLE - KADRA
Kevin D'Arcy

KEVIN D'ARCY – Dyrektor

Kevin D’Arcy założył Gdynia International School (GIS) w sierpniu 2013 roku. Wspomniane przedszkole jest ważnym punktem wyjścia dla rozwoju pełnej szkoły międzynarodowej, obejmującej przedszkole, szkołę podstawową i gimnazjum dla międzynarodowych oraz polskich rodzin z Gdyni i okolicznych miejscowości.

Przed założeniem GIS Kevin D’Arcy założył British International School Gdansk (BISG), gdzie w latach 2007 – 2013 pełnił funkcję dyrektora, doprowadzając szkołę do pozycji najlepszej szkoły międzynarodowej w Gdańsku.

W dotychczasowej karierze Kevin D’Arcy pełnił funkcje Dyrektora Gimnazjum w British International School Wroclaw, nauczyciela matematyki w British School w Warszawie oraz pracował jako wykładowca na Uniwersytecie Wollongong w Australii. Ponadto uczył na różnych pozycjach w University of New South Wales oraz w szkołach w Australii i Irlandii.

Kwalifikacje:

  • Licencjat z fizyki, University of Wollongong, Australia
  • Magister filozofii, University of Wollongong, Australia
  • Studia podyplomowe z dziedziny edukacji, University College Dublin
Marta Szymańska

MARTA SZYMAŃSKA – Zastępca Dyrektora ds. Administracji

Marta studiowała stosunki międzynarodowe w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku dietetyka w Wyższej Szkole Zdrowia w Gdańsku. Zawsze chciała pracować w placówkach związanych z kulturą i edukacją. Pracowała w American Corner Gdańsk, w szkole British International School i w Europejskim Centrum Solidarności.

Od momentu otwarcia przedszkola Gdynia International School w 2013 roku Marta była zaangażowana w różne zadania administracyjne, promocyjne i social media. Od maja 2020 roku została Zastępcą Dyrektora ds. administracji i na co dzień zajmuje się wszystkimi sprawami w przedszkolu.

W wolnym czasie bierze udział w zajęciach tanecznych lady latino i pilatesu. Interesuje się tematyką zdrowego odżywiania i słodyczy bez cukru. Marta jest bardzo rodzinną osobą. Dużo czasu spędza na różnych aktywnościach z synkiem Mateuszem i Adasiem. Uwielbiają czas na świeżym powietrzu i chcą być blisko natury.

ANNA MAMAJEK - nauczyciel, Grupa Nursery

Anna Mamajek jest absolwentką Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych przy Uniwersytecie Gdańskim. Współtworzyła koncepcję jednego z pierwszych przedszkoli anglojęzycznych w Trójmieście i przez lata była jednym z jego filarów. Doskonaliła swoje umiejętności uważając, że zmieniający się świat wymaga od nas ciągłej obserwacji i elastyczności. 

W pracy korzysta z technik „porozumienia bez przemocy”,  kładąc duży nacisk na pozytywną dyscyplinę jako podstawę tworzenie więzi, budowanie poczucia bezpieczeństwa, czyli fundamentu dla wszystkich innych aspektów rozwoju i edukacji dziecka. Jest entuzjastką zdrowego odżywiania i zdrowego stylu życia – jej pasją są długie wyprawy rowerowe. Nigdy nie siedzi w miejscu, szuka nowych inspiracji i wyzwań.

MAGDALENA RZYSKA– asystentka nauczyciela, Grupa Nursery

Magdalena jest z nami od lipca 2020 roku. Pełniła funkcje ogólnej pomocy przedszkolnej, a w czerwcu 2022 roku zdobyła kwalifikacje jako asystent nauczyciela. W przyszłości planuje udać się na studia pedagogiczne.
Uwielbia pracować z dziećmi, bardzo ją motywuje ich rozwój. Magda wie jak ważne jest indywidualne podejście do każdego dziecka. Jest osobą bardzo rodzinną i empatyczną. Kocha bawić się i spędzać czas ze swoim synkiem Kajetanem, który również uczęszcza do Gdynia International School. W wolnym czasie lubi śpiewać, chodzić na długie spacery i zagłębiać swoją wiedzę w zakresie zdrowego odżywiania.

AGNIESZKA PLICHTA - nauczyciel, Grupa Reception

Agnieszka z wykształcenia jest pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym, obecnie w trakcie studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej i wczesnego nauczania języka angielskiego.

Dorastała w Anglii, gdzie ukończyła szkołę średnią, a spośród przedmiotow egzaminacyjnych GCSE wybrała między innymi „Rozwój dziecka”. Już wtedy głównym jej zainteresowaniem była praca z dziećmi. Odbyła wówczas pierwsze praktyki w żłobku (Abbey Nursery).

Po powrocie do Polski Agnieszka ukończyła III LO w Gdyni, zdając maturę międzynarodową (International Baccalaureate). Tutaj również wybierała tematy i zagadnienia związane z dziećmi. W wolnym czasie udzielała również prywatnych lekcji angielskiego dzieciom. Ponadto doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w międzynarodowym przedszkolu w Gdańsku oraz w gdyńskim przedszkolu anglojęzycznym. Była również lektorem w szkole językowej.

Agnieszka jest osobą empatyczną i wrażliwą, uważną na potrzeby, emocje i możliwości dziecka. Wie, jak trudno odnaleźć się dzieciom z barierami językowymi i kulturowymi i całym sercem stara się pomoc im je pokonywać. Ma doświadczenie i wiedzę praktyczną z zakresu zaburzeń ze spektrum autyzmu. Wierzy, że szacunek i indywidualne podejście do dziecka jest podstawą w relacji dziecko – dorosły. Bliska jest jej filozofia Janusza Korczaka. „Nie ma dzieci, są ludzie”. Każde dziecko jest sobą, ma swój potencjał, wyobraźnię i jest z natury twórcze. 

Agnieszka interesuje się plastyką i sztuką, uwielbia wszelkie zajęcia manualne, pobudzające wyobraźnię. Zdała maturę z plastyki, wykonała wstępny projekt książeczki o kształtach dla dzieci, a tematem jej pracy dyplomowej na studiach była ” Analiza wpływu środowiska rodzinnego na ekspresję twórczą dzieci” czyli analiza rysunków dzieci z domu dziecka i tych z pełnych rodzin. Wyznaje zasadę otwartości na świat, bezinteresownej pomocy innym oraz dążenia do autorozwoju. W wolnych chwilach szydełkuje lalki i tworzy rękodzieło. Prywatnie mama dwóch wyjątkowych córek, właścicielka maltańczyka Milusia i miłośniczka ciepła i podróży w kierunku słońca. 

EWA SZAWŁOWSKA - asystentka nauczyciela w klasie 0

Ewa jest asystentką nauczyciela w klasie 0. Ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, gdzie uzyskała uprawnienia instruktora fitness.  Ma także bogate doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych i animacji dla dzieci. W swojej pracy stara się zachęcić najmłodszych do aktywności fizycznej, a przy tym uczyć ich wzajemnego szacunku i empatii.

Ewa jest  zwolenniczką holistycznego podejścia do zdrowia człowieka. Na co dzień stara się prowadzić oraz propagować zdrowy styl życia, ponieważ wie, że jest to istotny fundament zarówno dla zdrowia fizycznego jak i psychicznego. Uważa, że ruch i odżywcza dieta to przywileje człowieka, z których każdy powinien korzystać.

W wolnych chwilach lubi spacerować na łonie natury oraz uprawiać różnorodną aktywność fizyczną taką  jak joga, trening siłowy czy spinning.

NATALIIA DANILOVA, nauczyciel, wychowawca klasy 0

Nataliia posiada wyższe wykształcenie pedagogiczne. Jest absolwentką filologii angielskiej i rosyjskiej Instytutu Pedagogicznego w Riwnem. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu dzieci języka angielskiego.

Koncentruje się na rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych i społeczno-kulturowych u dzieci, rozwijaniu wszechstronnych osobowości oraz zainteresowania i pasji do procesu uczenia się.

Nataliia bardzo ceni komunikację z dziećmi. Jej pasją jest uczenie i cieszy się z sukcesów i osiągnięć swoich uczniów. Stara się rozumieć potrzeby każdego dziecka i dokłada wszelkich starań, aby nasza klasa była bezpiecznym, rozwijającym środowiskiem. Natalia uważa za istotne, aby uczyć dzieci na tym etapie rozwojowym otwartości, empatii, życzliwości i komunikacji. Są to kluczowe umiejętności dla ich przyszłego dorosłego życia i interakcji międzyludzkich.

ALEKSANDRA GERASZEK, wychowawca Grupy Pre-0

Aleksandra jest na ostatnim roku studiów magisterskich, z zakresu pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.
Po studiach magisterskich planuje udać się na studia podyplomowe z wczesnego nauczania języka angielskiego. Uwielbia i docenia pracę z dziećmi w każdym wieku i wie, że każde dziecko potrzebuje uwagi oraz dużego wsparcia. W swojej pracy stawia na duży rozwój u dzieci. Jest osobą bardzo ciepłą i wrażliwą. W wolnym czasie lubi słuchać muzyki, czytać książki oraz spędzać czas z rodziną.

ALEKSANDRA ADAMSKA - Asystent, grupa Pre-0

Ola ukończyła studia na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, a tytuł magistra broniła na kierunku Biznes i Technologia Ekologiczna na Uniwersytecie Gdańskim.
Jednak od zawsze jej pasją były języki obce. Poza językiem angielskim mówi jeszcze po niemiecku, a przez rok uczyła się także szwedzkiego. Obecnie kończy studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne. Od ponad 3 lat uczy też w szkole językowej i prowadzi zajęcia zarówno z małymi dziećmi, jak i nastolatkami, przygotowując do egzaminów i certyfikatów.  Wielokrotnie wyjeżdżała z dziećmi na kolonie w Polsce i za granicą. Zależy jej żeby lata spędzone przez dzieci w szkole były tymi najlepszymi, a bariera językowa nie przeszkodziła im w poznawaniu świata. W wolnych chwilach chętnie podróżuje i odwiedza eventy muzyczne i kulturalne. Uwielbia lato, a słońce dodaje jej najwięcej energii do działania.

IVAN GARCIA – nauczyciel jęz. hiszpańskiego

Iván jest wykwalifikowanym nauczycielem języka hiszpańskiego dla obcokrajowców. Jest absolwentem Instytutu Cervantesa w Hiszpanii. Ukończył wiele dodatkowych kursów dotyczących edukacji i opieki społecznej.  Wciąż kontynuuje naukę, aby doskonalić swoje umiejętności. Ivan uczy języka hiszpańskiego w Polsce od 2015 roku. Pracował w wielu przedszkolach i szkołach podstawowych, a także prowadzi własną szkołę języka hiszpańskiego „Viva la Vida”.

Już od 2018 roku prowadzi klub języka hiszpańskiego w przedszkolu GIS. Od września 2021 roku uczy języka hiszpańskiego jako obcego w szkole podstawowej GIS.

Jako native speaker Iván prowadzi swoje zajęcia w całości w języku hiszpańskim. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi różnych narodowości. Wie doskonale, jak się z nimi porozumieć bez stresu i  bariery językowej. Stosuje różnorodne metody, gry i środki artystyczne, aby jego lekcje były ciekawe i pełne zabawy.

W wolnym czasie Iván lubi tańczyć. Był instruktorem Zumby i na swoich zajęciach lubi wykorzystywać choreografie taneczne. Iván jest także dumny, ze swojego doświadczenia pracy  w „SOS Wioskach Dziecięcych”, gdzie pomagał dzieciom i młodzieży pozbawionym opieki rodzicielskiej lub zagrożonym jej utratą. Przyznaje, że dzięki temu doświadczeniu nauczył się wielu cennych wartości i umiejętności społecznych.

MAGDALENA ŻEBROWSKA - psycholog, logopeda

Magdalena Żebrowska ukończyła międzyuczelniany kierunek logopedia ze specjalnością neurologopedia (Uniwersytet Gdański – Gdański Uniwersytet Medyczny) oraz psychologię na Uniwersytecie Gdańskim.
W pracy bliskie jest jej holistyczne i indywidualne podejście. Wierzy, że jedynie dobranie odpowiedniej metody pracy do dziecka jest skutecznym sposobem na osiągniecie celów terapeutycznych. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień mutyzmu wybiórczego i dwujęzyczności. W wolnym czasie lubi testować nowe przepisy kulinarne i brać udział w wydarzeniach kulturalnych.