Style Selector
Layout Style
Boxed Background Patterns
Boxed Background Images
Color Scheme

SZKOŁA – KADRA

SZKOŁA - KADRA
Kevin D'Arcy

KEVIN D'ARCY – Dyrektor

Kevin D’Arcy założył Gdynia International School (GIS) w sierpniu 2013 roku. Wspomniane przedszkole jest ważnym punktem wyjścia dla rozwoju pełnej szkoły międzynarodowej, obejmującej przedszkole, szkołę podstawową i gimnazjum dla międzynarodowych oraz polskich rodzin z Gdyni i okolicznych miejscowości.

Przed założeniem GIS Kevin D’Arcy założył British International School Gdansk (BISG), gdzie w latach 2007 – 2013 pełnił funkcję dyrektora, doprowadzając szkołę do pozycji najlepszej szkoły międzynarodowej w Gdańsku.

W dotychczasowej karierze Kevin D’Arcy pełnił funkcje Dyrektora Gimnazjum w British International School Wroclaw, nauczyciela matematyki w British School w Warszawie oraz pracował jako wykładowca na Uniwersytecie Wollongong w Australii. Ponadto uczył na różnych pozycjach w University of New South Wales oraz w szkołach w Australii i Irlandii.

Kwalifikacje:

  • Licencjat z fizyki, University of Wollongong, Australia
  • Magister filozofii, University of Wollongong, Australia
  • Studia podyplomowe z dziedziny edukacji, University College Dublin

MAGDALENA KORPALSKA - Wicedyrektor Szkoły Podstawowej

Magda przez większość dorosłego życia współprowadziła z mężem rodzinną restaurację. Przypadek sprawił, że trafiła do przedszkola integracyjnego. Miała tylko pomóc w organizacji, a została tam prawie dwa lata. Tak rozpoczęła się jej przygoda z placówkami edukacyjnymi. Zafascynowana pracą z dziećmi, rozpoczęła studia na pedagogice. Z pozycji administratora stara się, aby szkoła była przyjaznym miejscem, gdzie dzieci czują się zaopiekowanie i szczęśliwe. Prywatnie matka dwóch córek, dwóch psów i konia. Interesuje się sztuką i muzyką.

SOFIIA STUPNITSKAIA – nauczyciel klasy 2, nauczyciel jęz. angielskiego, francuskiego i rosyjskiego.

Sofiia ukończyła studia licencjackie i magisterskie z lingwistyki (angielski, francuski i rosyjski). Zainteresowania badawcze Sofii obejmują dwujęzyczność i lingwistykę kognitywną. Jej wiedza w tych dziedzinach pomaga Sofii skuteczniej rozwijać umiejętności językowe dzieci dwujęzycznych i wielojęzycznych.

Sofia uczy od 9 lat, indywidualnie, grupowo, w szkole podstawowej i średniej. Jej pasją jest nauczanie i uwielbia patrzeć, jak jej uczniowie zyskują coraz większą pewność siebie dzięki rozwijanym umiejętnościom. Podczas zajęć Sofia stara się tworzyć pozytywną atmosferę i inspirować uczniów do nauki.

Sofia kocha muzykę i potrafi grać na pianinie, perkusji i trochę na gitarze. Przez 5 lat uczyła się w szkole muzycznej i występowała na kilku koncertach jako perkusista i pianista. Interesuje się także tańcem i współpracuje z zawodowymi tancerzami. Szczególnie upodobała sobie taniec współczesny z elementami baletu.

W wolnym czasie lubi pływać, a ostatnio szczególnie skupiła się na tenisie i zumbie.

Sofia jest szczęśliwa, że ​​może być częścią zespołu Szkoły Podstawowej GIS, ponieważ podejście do edukacji w Szkole doskonale odpowiadaj jej szerokim zainteresowaniom.

EWA BUJNIEWICZ – nauczycielka jęz. polskiego

Ewa jest nauczycielką języka polskiego. Ukończyła studia polonistyczne oraz studia podyplomowe na kierunkach tradycja i kultura antyczna oraz judaistyka. Jest edukatorką seksualną, instruktorką jogi wg metody Iyengara oraz właścicielką szkoły jogi Ganesha w Rumi. Uważa, że bycie „ Nauczycielką” wynika nie tylko z zawodu, ale przede wszystkim z pasji.
Ewa uwielbia zgłębiać ludzkie dusze i umysły – stąd fascynacja religiami, kulturami, filozofią i historią. Odpoczywa w ruchu – od jogi i spacerów po dalekie podróże, zwiedzanie, oglądanie, szukanie…

IVAN GARCIA – nauczyciel jęz. hiszpańskiego

Iván jest wykwalifikowanym nauczycielem języka hiszpańskiego dla obcokrajowców. Jest absolwentem Instytutu Cervantesa w Hiszpanii. Ukończył wiele dodatkowych kursów dotyczących edukacji i opieki społecznej.  Wciąż kontynuuje naukę, aby doskonalić swoje umiejętności. Ivan uczy języka hiszpańskiego w Polsce od 2015 roku. Pracował w wielu przedszkolach i szkołach podstawowych, a także prowadzi własną szkołę języka hiszpańskiego „Viva la Vida”.

Już od 2018 roku prowadzi klub języka hiszpańskiego w przedszkolu GIS. Od września 2021 roku uczy języka hiszpańskiego jako obcego w szkole podstawowej GIS.

Jako native speaker Iván prowadzi swoje zajęcia w całości w języku hiszpańskim. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi różnych narodowości. Wie doskonale, jak się z nimi porozumieć bez stresu i  bariery językowej. Stosuje różnorodne metody, gry i środki artystyczne, aby jego lekcje były ciekawe i pełne zabawy.

W wolnym czasie Iván lubi tańczyć. Był instruktorem Zumby i na swoich zajęciach lubi wykorzystywać choreografie taneczne. Iván jest także dumny, ze swojego doświadczenia pracy  w „SOS Wioskach Dziecięcych”, gdzie pomagał dzieciom i młodzieży pozbawionym opieki rodzicielskiej lub zagrożonym jej utratą. Przyznaje, że dzięki temu doświadczeniu nauczył się wielu cennych wartości i umiejętności społecznych.

MARTA JAKUBIAK – nauczycielka klasy 3

Marta Jakubiak jest wychowawczynią w klasie 3 oraz nauczycielką języka polskiego. Pełni również funkcję koordynatorki szkoły, w szczególności specjalizuje się w polskiej podstawie programowej. Ukończyła pedagogikę na Politechnice Koszalińskiej na specjalizacji Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz studia podyplomowe z nauczaia języka angielskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, zarówno w szkole podstawowej, jak i w przedszkolu. Aktualnie studiuje nauczanie języka polskiego.
To, co dla niej najważniejsze, to indywidualne podejście, kształtowanie samodzielności, empatyczna komunikacja oparta na szacunku i partnerstwie oraz podkreślanie wyjątkowości każdego z jej uczniów. Posiada certyfikat NVC (Nonviolent Communication – Porozumienie Bez Przemocy) i kieruje się założeniami tej metody zarówno w pracy, jak i prywatnie.
Wielka fanka pedagogiki Jaspera Juula i idzie za jedną z jego głównych myśli – „Chodzi tylko o to, by okazywać dziecku taki sam szacunek, jaki okazywałabyś dorosłemu.”.

Wolne chwile spędza z dwójką swoich dzieci, czyta książki i praktykuje jogę.

MICHAŁ BIERNACKI - psycholog, nauczyciel klasy 4

Michał pracuje jako psycholog w szkole i przedszkolu Gdynia International School. W tym roku został również wychowawcą klasy 4. Tytuł magistra psychologii uzyskał na Uniwersyteckie Gdańskim. Cały czas doskonali swoje umiejętności pracy z dziećmi i młodzieżą poprzez szkolenia, kursy i wolontariaty. Doświadczenie zdobywał w placówkach wsparcia dziennego, domach dziecka oraz przedszkolach.
W pracy stawia na wzmacnianie motywacji wewnętrznej u dziecka. Wierzy, że otwartość oraz autentyczność to klucz do rozwijania prawidłowej relacji z dziećmi.

W wolnym czasie lubi pisać, czytać książki oraz grać w gry komputerowe.

ALEKSANDRA GAJOS– nauczycielka przyrody i biologii

Aleksandra Gajos jest nauczycielem biologii i przyrody w klasie czwartej i piątej. Tytuł magistra biologii uzyskała na Uniwersytecie Gdańskim. Cały czas doskonali swoje wykształcenie pedagogiczne. 
W edukacji Aleksandra ceni sobie indywidualne podejście do każdego ucznia . Stawia na wzajemne zrozumienie i komunikację między nauczycielem a uczniami. Jej celem jest, by pokazywać uczniom przyrodę w sposób możliwie jak najbardziej empiryczny. Wspólnie z uczniami chce rozmawiać, obserwować i pokazywać dzieciom ścisłe zależności między człowiekiem a naszym naturalnym środowiskiem.

Aleksandrę pasjonują podróże z plecakiem bez dokładnego planu. Uwielbia las i kontakt z przyrodą.

SŁAWOMIR LIS– nauczyciel matematyki

Sławek przez większość życia zawodowego był związany z edukacją. Uczył w różnych szkołach oraz udzielał korepetycji. W GIS pracuje od 2023 roku i jest to jego pierwsze doświadczenie pracy z dziećmi ze szkoły podstawowej. Sławek traktuje pracę w GIS również jako okazję do rozwijania swoich kompetencji językowych.

W wolnym czasie lubi piesze wycieczki, jazdę na rowerze oraz pływanie.

Andżelika Antkiewicz

ANDŻELIKA ANTKIEWICZ - nauczycielka historii

Andżelika Antkiewicz jest nauczycielką historii w GIS. Pochodzi z Torunia gdzie ukończyła historię i filologię angielską. Uwielbia historię, a najbardziej dyskusje z uczniami na temat przyczyn i skutków wydarzeń historycznych. Andżelika wierzy, iż historia to przedmiot, który ogromnie rozwija krytyczne myślenie.

W wolnym czasie uwielbia podróżować.

Sandra

SANDRA TSISTOL - nauczycielka języka angielskiego

Sandra jest nauczycielką języka angielskiego. Pasjonuje się nauczaniem oraz pomaganiem dzieciom w nauce i rozwoju. Posiada certyfikaty Cambridge z metodologii i zarządzania klasą, co daje jej solidne podstawy do tworzenia efektywnego środowiska nauczania. Sandra stale poszerza swoją wiedzę, ponieważ uważa, że nadążanie za najnowszymi osiągnięciami i kreatywnymi metodami nauczania jest kluczowe.

W szkole skupia się na stosowaniu innowacyjnych metod pracy, aby nauka była angażująca i efektywna dla jej uczniów. Lubi pracować z dziećmi i dąży do tworzenia pozytywnej i wspierającej atmosfery w klasie.

W wolnym czasie Sandra lubi tańczyć oraz malować obrazki, co pomaga jej się zrelaksować.

Magdalena ŻEBROWSKA - psycholog, logopeda

Magdalena Żebrowska ukończyła międzyuczelniany kierunek logopedia ze specjalnością neurologopedia (Uniwersytet Gdański – Gdański Uniwersytet Medyczny) oraz psychologię na Uniwersytecie Gdańskim.
W pracy bliskie jest jej holistyczne i indywidualne podejście. Wierzy, że jedynie dobranie odpowiedniej metody pracy do dziecka jest skutecznym sposobem na osiągniecie celów terapeutycznych. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień mutyzmu wybiórczego i dwujęzyczności.

W wolnym czasie lubi testować nowe przepisy kulinarne i brać udział w wydarzeniach kulturalnych.

PAWEŁ ANTONIK– nauczyciel W-F

Ukończył studia I i II stopnia na kierunku Wychowanie Fizyczne oraz studia II stopnia na kierunku Sport na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Trener II klasy piłki siatkowej, instruktor kulturystyki, narciarstwa zjazdowego i kierownik wypoczynku. Od najmłodszych lat trenuje piłkę siatkową zaczynając od etapu szkoły sportowej, a następnie w młodzieżowych drużynach AZS’u Olsztyn. W latach 2018-2020 pełnił funkcję asystenta trenera męskiej drużyny piłki siatkowej w kategorii kadeta i juniora. 

W sezonie letnim jego ulubioną formą aktywności sportowej jest siatkówka plażowa oraz długie wyprawy rowerowe. Natomiast w sezonie zimowym preferuje zjazdy we włoskich dolomitach oraz grę w squash’a.

W pracy z dziećmi kieruje się zasadą indywidualnego podejścia do każdego ucznia. Stosuje metodę nauki przez zabawę. Zależy mu na wszechstronnym sportowym rozwoju dzieci i zdrowym podejściu do życia. Zaraża optymizmem i swoją pasją do sportu.

DOROTA ŻYŁA - nauczyciel wspomagający, klasa 1

Dorota posiada tytuł magistra Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz podyplomowe studia – Diagnozy i terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Przez większą cześć swojego życia mieszkała w Londynie, gdzie zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi m.in. w centrach rodzinnych, playgroupach, przedszkolach i szkole. Pracowała także jako niania u wspaniałych brytyjskich rodzin, z którymi utrzymuje kontakt do dziś.

Pobyt w Londynie miał ogromny wpływ na jej postrzeganie świata. Wielokulturowość nauczyła ją przełamywać stereotypy oraz uprzedzenia – poprzez bezpośredni kontakt i wymianę doświadczeń między ludźmi. Najcenniejsze cechy jakie stara się pielęgnować to poszanowanie dla drugiego człowieka,empatia oraz pomoc.

Śmiało mówi o sobie-„open minded person”. Uwielbia słuchać i rozmawiać z dziećmi, odkrywać ich mocne strony, oraz wspomagać w trudnościach. Na co dzień mama wspaniałego nastolatka, Macieja. Wie o co chodzi w Minecrafcie i Robloxie , a kluby piłkarskie nie są jej obce -„Come on Chelsea”.

W wolnym czasie Dorota uwielbia podróżować, spacerować z rodziną oraz pracę w ogrodzie. Jej hobby to także sztuka.

Ulubiony cytat: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” – J.Korczak

ARTUR SULSKI - nauczyciel wspomagający

Artur ukończył studia z zakresu inżynierii elektroniki i systemów telekomunikacji na Uniwersytecie Morskim w Gdyni. Jednak odwieczna fascynacja ludźmi i ich rozwojem pchnęły go w kierunku psychologii i pracy z dziećmi. W szkole pracuje jako nauczyciel wspomagający.
Obecnie jest w trakcie 5 letnich studiów magisterskich w zakresie psychologii na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na wydziale zamiejscowym w Sopocie. W pracy kieruje się empatią, otwartością i indywidualnym podejściem do każdego dziecka.

Prywatnie jest miłośnikiem muzyki, uważa ją za „najpiękniejsze możliwe połączenie matematyki i fizyki”.