Style Selector
Layout Style
Boxed Background Patterns
Boxed Background Images
Color Scheme

SZKOŁA – KADRA

SZKOŁA - KADRA
Kevin D'Arcy

KEVIN D'ARCY – Dyrektor

Kevin D’Arcy założył Gdynia International School (GIS) w sierpniu 2013 roku. Wspomniane przedszkole jest ważnym punktem wyjścia dla rozwoju pełnej szkoły międzynarodowej, obejmującej przedszkole, szkołę podstawową i gimnazjum dla międzynarodowych oraz polskich rodzin z Gdyni i okolicznych miejscowości.

Przed założeniem GIS Kevin D’Arcy założył British International School Gdansk (BISG), gdzie w latach 2007 – 2013 pełnił funkcję dyrektora, doprowadzając szkołę do pozycji najlepszej szkoły międzynarodowej w Gdańsku.

W dotychczasowej karierze Kevin D’Arcy pełnił funkcje Dyrektora Gimnazjum w British International School Wroclaw, nauczyciela matematyki w British School w Warszawie oraz pracował jako wykładowca na Uniwersytecie Wollongong w Australii. Ponadto uczył na różnych pozycjach w University of New South Wales oraz w szkołach w Australii i Irlandii.

Kwalifikacje:

  • Licencjat z fizyki, University of Wollongong, Australia
  • Magister filozofii, University of Wollongong, Australia
  • Studia podyplomowe z dziedziny edukacji, University College Dublin

MAGDALENA KORPALSKA - Wicedyrektor Szkoły Podstawowej

Magda przez większość dorosłego życia współprowadziła z mężem rodzinną restaurację. Przypadek sprawił, że trafiła do przedszkola integracyjnego. Miała tylko pomóc w organizacji, a została tam prawie dwa lata. Tak rozpoczęła się jej przygoda z placówkami edukacyjnymi. Zafascynowana pracą z dziećmi, rozpoczęła studia na pedagogice. Z pozycji administratora stara się, aby szkoła była przyjaznym miejscem, gdzie dzieci czują się zaopiekowanie i szczęśliwe. Prywatnie matka dwóch córek, dwóch psów i konia. Interesuje się sztuką i muzyką.

SOFIIA STUPNITSKAIA – nauczyciel klasy 2, nauczyciel jęz. angielskiego, francuskiego i rosyjskiego.

Sofiia ukończyła studia licencjackie i magisterskie z lingwistyki (angielski, francuski i rosyjski). Zainteresowania badawcze Sofii obejmują dwujęzyczność i lingwistykę kognitywną. Jej wiedza w tych dziedzinach pomaga Sofii skuteczniej rozwijać umiejętności językowe dzieci dwujęzycznych i wielojęzycznych.

Sofia uczy od 9 lat, indywidualnie, grupowo, w szkole podstawowej i średniej. Jej pasją jest nauczanie i uwielbia patrzeć, jak jej uczniowie zyskują coraz większą pewność siebie dzięki rozwijanym umiejętnościom. Podczas zajęć Sofia stara się tworzyć pozytywną atmosferę i inspirować uczniów do nauki.

Sofia kocha muzykę i potrafi grać na pianinie, perkusji i trochę na gitarze. Przez 5 lat uczyła się w szkole muzycznej i występowała na kilku koncertach jako perkusista i pianista. Interesuje się także tańcem i współpracuje z zawodowymi tancerzami. Szczególnie upodobała sobie taniec współczesny z elementami baletu.

W wolnym czasie lubi pływać, a ostatnio szczególnie skupiła się na tenisie i zumbie.

Sofia jest szczęśliwa, że ​​może być częścią zespołu Szkoły Podstawowej GIS, ponieważ podejście do edukacji w Szkole doskonale odpowiadaj jej szerokim zainteresowaniom.

ALEKSANDRA ZYŚK – nauczyciel klasy 1

Aleksandra Zyśk jest nauczycielem klasy 1. Ola pracuje w GIS od września 2016 roku.  Ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika wczesnej edukacji z językiem angielskim na Uniwersytecie Gdańskim. Aleksandra posiada również dyplom ukończenia studiów magisterskich z Wczesnej Edukacji na Uniwersytecie Gdańskim oraz w międzyczasie ukończyła studia licencjackie na kierunku Logopedia o specjalności nauczanie języka polskiego także na Uniwersytecie Gdańskim. Podczas praktyk pedagogicznych w przedszkolach i szkołach podstawowych zdecydowała się związać swoją ścieżkę zawodową z nauczaniem dzieci. Przyglądanie się rozwojowi i postępom uczniów przynosi jej ogrom satysfakcji.
Aleksandra jest w szczególności zainteresowana rozwojem mowy i języka u dzieci oraz zastosowaniem muzyki w edukacji i terapii. Aleksandra postrzega rozwój mowy i języka za jeden z najważniejszych aspektów pracy z dziećmi. Niemniej jednak, za równie istotne uważa zapewnienie dzieciom bezpiecznego, pełnego wsparcia środowiska umożliwiającego wszechstronny rozwój, naukę oraz tworzenie więzi społecznych.
W wolnym czasie Ola lubi czytać książki o rozwoju osobistym, jeździć na wycieczki rowerowe oraz słuchać muzyki poważnej.

IVAN GARCIA – nauczyciel jęz. hiszpańskiego

Iván jest wykwalifikowanym nauczycielem języka hiszpańskiego dla obcokrajowców. Jest absolwentem Instytutu Cervantesa w Hiszpanii. Ukończył wiele dodatkowych kursów dotyczących edukacji i opieki społecznej.  Wciąż kontynuuje naukę, aby doskonalić swoje umiejętności. Ivan uczy języka hiszpańskiego w Polsce od 2015 roku. Pracował w wielu przedszkolach i szkołach podstawowych, a także prowadzi własną szkołę języka hiszpańskiego „Viva la Vida”.

Już od 2018 roku prowadzi klub języka hiszpańskiego w przedszkolu GIS. Od września 2021 roku uczy języka hiszpańskiego jako obcego w szkole podstawowej GIS.

Jako native speaker Iván prowadzi swoje zajęcia w całości w języku hiszpańskim. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi różnych narodowości. Wie doskonale, jak się z nimi porozumieć bez stresu i  bariery językowej. Stosuje różnorodne metody, gry i środki artystyczne, aby jego lekcje były ciekawe i pełne zabawy.

W wolnym czasie Iván lubi tańczyć. Był instruktorem Zumby i na swoich zajęciach lubi wykorzystywać choreografie taneczne. Iván jest także dumny, ze swojego doświadczenia pracy  w „SOS Wioskach Dziecięcych”, gdzie pomagał dzieciom i młodzieży pozbawionym opieki rodzicielskiej lub zagrożonym jej utratą. Przyznaje, że dzięki temu doświadczeniu nauczył się wielu cennych wartości i umiejętności społecznych.

MARTA JAKUBIAK – nauczyciel klasy 3

Marta Jakubiak jest wychowawczynią w klasie 3 oraz nauczycielką języka polskiego. Pełni również funkcję koordynatorki szkoły, w szczególności specjalizuje się w polskiej podstawie programowej. Ukończyła pedagogikę na Politechnice Koszalińskiej na specjalizacji Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz studia podyplomowe z nauczaia języka angielskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, zarówno w szkole podstawowej, jak i w przedszkolu. Aktualnie studiuje nauczanie języka polskiego.
To, co dla niej najważniejsze, to indywidualne podejście, kształtowanie samodzielności, empatyczna komunikacja oparta na szacunku i partnerstwie oraz podkreślanie wyjątkowości każdego z jej uczniów. Posiada certyfikat NVC (Nonviolent Communication – Porozumienie Bez Przemocy) i kieruje się założeniami tej metody zarówno w pracy, jak i prywatnie.
Wielka fanka pedagogiki Jaspera Juula i idzie za jedną z jego głównych myśli – „Chodzi tylko o to, by okazywać dziecku taki sam szacunek, jaki okazywałabyś dorosłemu.”.

Wolne chwile spędza z dwójką swoich dzieci, czyta książki i praktykuje jogę.

MICHAŁ BIERNACKI - psycholog, nauczyciel klasy 4

Michał pracuje jako psycholog w szkole i przedszkolu Gdynia International School. W tym roku został również wychowawcą klasy 4. Tytuł magistra psychologii uzyskał na Uniwersyteckie Gdańskim. Cały czas doskonali swoje umiejętności pracy z dziećmi i młodzieżą poprzez szkolenia, kursy i wolontariaty. Doświadczenie zdobywał w placówkach wsparcia dziennego, domach dziecka oraz przedszkolach.

W pracy stawia na wzmacnianie motywacji wewnętrznej u dziecka. Wierzy, że otwartość oraz autentyczność to klucz do rozwijania prawidłowej relacji z dziećmi.

W wolnym czasie lubi pisać, czytać książki oraz grać w gry komputerowe.

 

BOŻENA JANTA– nauczyciel języka polskiego i etyki

Bożena uzyskała tytuł magistra pedagogiki w zakresie edukacji wczesnoszkolnej (Akademia Pomorska w Słupsku), tytuł magistra filologii polskiej (Uniwersytet Gdański). Jest również trenerem umiejętności psychospołecznych (studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej) oraz nauczycielem etyki (studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim).

W pracy nauczyciela jest dla niej ważne, aby dzieci już od początku swojej przygody edukacyjnej, oprócz zdobywania wiedzy,  mogły też rozwijać umiejętności społeczne i emocjonalne, żeby w przyszłości działać w oparciu o motywację wewnętrzną.  

Lekcje etyki to rodzaj treningu moralności – poprzez ćwiczenia, stawiające uczniów w różnych sytuacjach, stara się skłaniać ich do refleksji nad własnym zachowaniem, tak aby potrafili analizować swoje działania, powody i konsekwencje.

Poza pracą lubi też czytać książki, podróżować, uczyć się języków obcych (angielski, francuski, rosyjski) i oglądać filmy w tych językach.

ALEKSANDRA GAJOS– nauczyciel przyrody i biologii

Aleksandra Gajos jest nauczycielem biologii i przyrody w klasie czwartej i piątej. Tytuł magistra biologii uzyskała na Uniwersytecie Gdańskim. Cały czas doskonali swoje wykształcenie pedagogiczne.

W edukacji Aleksandra ceni sobie indywidualne podejście do każdego ucznia . Stawia na wzajemne zrozumienie i komunikację między nauczycielem a uczniami. Jej celem jest, by pokazywać uczniom przyrodę w sposób możliwie jak najbardziej empiryczny. Wspólnie z uczniami chce rozmawiać, obserwować i pokazywać dzieciom ścisłe zależności między człowiekiem a naszym naturalnym środowiskiem.

Aleksandrę pasjonują podróże z plecakiem bez dokładnego planu. Uwielbia las i kontakt z przyrodą.

Magdalena ŻEBROWSKA - psycholog, logopeda

Magdalena Żebrowska ukończyła międzyuczelniany kierunek logopedia ze specjalnością neurologopedia (Uniwersytet Gdański – Gdański Uniwersytet Medyczny) oraz psychologię na Uniwersytecie Gdańskim.
W pracy bliskie jest jej holistyczne i indywidualne podejście. Wierzy, że jedynie dobranie odpowiedniej metody pracy do dziecka jest skutecznym sposobem na osiągniecie celów terapeutycznych. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień mutyzmu wybiórczego i dwujęzyczności. W wolnym czasie lubi testować nowe przepisy kulinarne i brać udział w wydarzeniach kulturalnych.

KAROLINA SYKUCKA - psycholog

Karolina podczas studiów psychologii na Uniwersytecie Gdańskim pracowała jako niania. Po ich ukończeniu postanowiła podjąć wyzwanie pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju. Zdobywała doświadczenie w takich placówkach jak: CID, Poradnia dla osób z autyzmem, liczne przedszkola i szkoły oraz wolontariat w Grecji. Jej celem jest pomaganie dzieciom w zdobywaniu umiejętności potrzebnych do przezwyciężenia problemów. W naszej placówce Karolina zarządza grupą terapeutów.

Gdynia International School LOGO

ALEKSANDRA– psycholog

Aleksandra ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie kończy 5 letnie studia magisterskie w zakresie Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na wydziale zamiejscowym w Sopocie. Swoje doświadczenie zdobywała w takich miejscach jak Instytut Głuchoniemych w Warszawie, szkoły i przedszkola Montessori. Jej zainteresowania naukowe kierują się wokół zaburzeń odżywiania oraz depresji wśród nastolatków. Prywatnie uwielbia grać w tenisa i czytać książki z zakresu psychologii.

DOROTTYA Bíró– nauczycielka W-F

Dorottya pochodzi z Węgier i w tym roku zaczyna swoja przygodę w naszej szkole. Jej ścieżka edukacyjna rozpoczęła się w Budapeszcie na Uniwersytecie Semmelweis – Akademii Wychowania Fizycznego, gdzie uzyskała tytuł licencjata. Kontynuowała pogłębianie swojej wiedzy, uzyskując dwa stopnie magisterskie, jeden z zarządzania sportem na Uniwersytecie Corvinus w Budapeszcie i drugi z zakresu coachingu sportowego na Akademii Wychowania Fizycznego.

Zdobyła także certyfikat trenera koszykówki, dzięki któremu osiem lat temu rozpoczęła pracę z dziećmi. Z biegiem czasu miała zaszczyt pracować z różnymi grupami wiekowymi, od 6-latków do 20-latków, i wierzy, że każda grupa wiekowa ma swój niepowtarzalny urok.

Jej pasją jest zaszczepianie wartości u dzieci poprzez wspieranie sprawności fizycznej, rozwijanie umiejętności, dobrostanu psychicznego i społecznego oraz pielęgnowanie przez całe życie szacunku dla aktywności fizycznej. Jest permanentnie zaangażowana w tworzenie bezpiecznego, włączającego i przyjemnego środowiska dla dzieci w szkole.

PAWEŁ ANTONIK– nauczyciel W-F

Ukończył studia I i II stopnia na kierunku Wychowanie Fizyczne oraz studia II stopnia na kierunku Sport na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Trener II klasy piłki siatkowej, instruktor kulturystyki, narciarstwa zjazdowego i kierownik wypoczynku. Od najmłodszych lat trenuje piłkę siatkową zaczynając od etapu szkoły sportowej, a następnie w młodzieżowych drużynach AZS’u Olsztyn. W latach 2018-2020 pełnił funkcję asystenta trenera męskiej drużyny piłki siatkowej w kategorii kadeta i juniora. 

W sezonie letnim jego ulubioną formą aktywności sportowej jest siatkówka plażowa oraz długie wyprawy rowerowe. Natomiast w sezonie zimowym preferuje zjazdy we włoskich dolomitach oraz grę w squash’a.

W pracy z dziećmi kieruje się zasadą indywidualnego podejścia do każdego ucznia. Stosuje metodę nauki przez zabawę. Zależy mu na wszechstronnym sportowym rozwoju dzieci i zdrowym podejściu do życia. Zaraża optymizmem i swoją pasją do sportu.